سال جهش تولید،

حل مشكلات اقتصادی با جهش تولید رقم خواهد خورد

حل مشكلات اقتصادی با جهش تولید رقم خواهد خورد

به گزارش سیمان شركت ملی گل گهر تصمیم دارد در امتداد سال رونق تولید، با عزمی جدی در مجموعه خود، در جهت تحقق شعار جهش تولید در سال 1399 تلاش كند؛ چونكه با جهش تولید خیلی از مسائل اقتصادی حل خواهند.


جمشید ملارحمان - مدیرعامل شركت معدنی و صنعتی گل گهر - در گفتگو با ایسنا، اظهار نمود: بدون شك "جهش تولید" در امتداد شعار سال قبل و رونق تولید خواهد بود. تاكید مقام معظم رهبری بر مساله "تولید" نشان از اهمیت بسیار زیاد این مساله برای اقتصاد كشور دارد.
او با اشاره به اینكه سال قبل در منطقه معدنی و صنعتی گل گهر قدم های بسیار بزرگی در عرصه تولید برای كشور برداشته شد، اظهار داشت: شعار رونق تولید در این منطقه به خوبی تحقق پیدا كرد و به همت پرسنل زحمتكش شاغل در منطقه ركوردهای تولیدی بسیار خوبی به ثبت رسید. خیلی از طرح های بزرگ این منطقه، در حضور رئیس جمهور و مقامات دولتی به افتتاح و بهره برداری رسید.
وی ادامه داد: طرح های بزرگ و ملی كه در منطقه گل گهر، توسط شركت معدنی و صنعتی گل گهر و شركت های زیرمجموعه، در حال اجرا هست، در سال ۱۳۹۹ در جهت عمل به منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار جهش تولید با عزم و اراده پرسنل شاغل در مجموعه با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد و اجرای طرح های جدید با بهره گیری از متخصصان، آغاز خواهد شد.
ملارحمان با تاكید براینكه جهش تولید می تواند مشكل بیكاری، تورم و نقدینگی را برطرف كند، اظهار نمود: مطمئنا نگاه حاكم بر مجموعه گل گهر در سال جدید اجرای سیاست ها بریا تحقق جهش تولید و همینطور اقتصاد مقاومتی خواهد بود. این دو مقوله به صورت ویژه در مجموعه گل گهر نصب العین قرار خواهد گرفت.



1399/01/05
23:55:20
5.0 / پنج
3345
تگهای خبر: تخصص , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵
سیمان سیمان