اولین نمایشگاه رویكردهای نوین صنعت خرده فروشی( ریتل شو2019 ) راه اندازی شد

اولین نمایشگاه رویكردهای نوین صنعت خرده فروشی( ریتل شو2019 ) راه اندازی شد

به گزارش سیمان اولین نمایشگاه مراكز خرید، مجتمع های تجاری و رویكردهای نوین صنعت خرده فروشی( ریتل شو2019 )پنجشنبه 9 آبان 1398 با حضور مدیرعامل شركت نمایشگاه های بین المللی تهران راه اندازی شد.


به گزارش سیمان به نقل از ایسنا، در اولین نمایشگاه مراكز خرید، مجتمع های تجاری و رویكردهای نوین صنعت خرده فروشی (ریتل شو2019 ) كه به همت ماهنامه تجارت طلایی در سالن 5 مجموعه نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود، 60 شركت از بخش های مختلف صنعت خرده فروشی شامل؛ مراكز خرید بزرگ، فروشگاه های زنجیره ای، مجتمع های تجاری و مال ها، شركت های مشاور كسب وكار، شركت های طراحی و دكوراسیون مراكز تجاری، شركت های عرضه دهنده خدمات اداری و الكترونیك به صنعت خرده فروشی، شركت های عرضه دهنده تكنولوژی های جدید و مبتنی بر اینترنت در رابطه با صنعت خرده فروشی و دیگر فعالان این حوزه از 9 تا 12 آبان ماه 1398 به عرضه توانمندی ها، ظرفیت ها و آخرین دستاوردها در این عرصه می پردازند.
اصلاح شبكه فروش كالا با توسعه رویكردهای نوین در صنعت خرده فروشی
دكتر بهمن حسین زاده مدیرعامل شركت سهامی نمایشگاه های بین اللملی تهران در مراسم افتتاح این نمایشگاه با تاكید بر این كه اصلاح شبكه توزیع و فروش كالا در كشور نیازمند توسعه رویكردهای نوین در صنعت خرده فروشی است، اظهار نمود: این نمایشگاه در نخستین سال برگزاری خود با استقبال خوبی روبرو شده و توانمندی ها و پتانسیلی را در بخش های مختلف صنعت خرده فروشی كشور ما به معرض نمایش گذاشته كه بسیار جالب توجه است. وی خاطرنشان كرد: این كه جوانان خلاق و با انگیزه ایرانی مجریان این رویداد هستند هم سبب امیدواری به آینده این صنعت است.
مدیرعامل شركت سهامی نمایشگاه های بین اللملی تهران گرد آوردن حلقه های زنجیره تامین صنعت خرده فروشی زیر یك سقف در رویدادی تحت عنوان(ریتل شو2019 ) را اقدامی تحسین برانگیز برشمرد و اضافه كرد: بطور قطع آشنایی هر چه بیشتر حلقه های زنجیره تامین صنعت خرده فروشی با توان و ظرفیت هم می تواند باعث هم افزایی و رشد این صنعت در كشور ما شود و بازرگانی داخلی ما را رشد دهد.
حسین زاده با تاكید بر حمایت شركت نمایشگاه های بین المللی رویدادهایی كه ارتقای صنعت خرده فروشی را به دنبال داشته باشد، خاطرنشان كرد: ما در ایران شاهد گره هایی در شبكه توزیع و فروش كالا در كشور هستیم كه برخی مواقع با وجود تولید مناسب كالا در كشور، در رساندن كالا با قیمت و كیفیت مناسب به بازارها و مصرف كننده نهایی گرفتار مشكل می شویم و بخشی از معضل گران فروشی و احتكار هم به علت همین گره هایی است كه در شبكه توزیع و فروش سنتی ما وجود دارد.
وی خاطرنشان كرد: این گره ها تنها با ارتقاء دانش صنعت خرده فروشی و ارتقاء زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری و مدرن سازی این صنعت برطرف خواهد شد و ورود فناوری نوین هم به صنعت خرده فروشی ما باید با جدیت و سرعت ادامه یابد.
شایان ذكر است؛ نخستین نمایشگاه بین المللی مراكز خرید، مجتمع های تجاری، رویكردهای نوین صنعت خرده فروشی و صنایع وابسته(ایران ریتل شو2019) از 9 تا 12 آبان ماه 1398 در سالن 5 نمایشگاه های بین المللی تهران میزبان بازدیدكنندگان است.


1398/08/11
11:29:10
5.0 / پنج
4248
تگهای خبر: ایران , بازار , بازرگانی , تجارت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲
سیمان سیمان