مدیرعامل شركت فرودگاه ها:

بابت تحقیق و تفحص مجلس از شركت فرودگاه ها نگرانی نداریم

بابت تحقیق و تفحص مجلس از شركت فرودگاه ها نگرانی نداریم

سیمان: مدیرعامل شركت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران درباره تحقیق و تفحص مجلس از این شركت اظهار داشت: سؤالات نمایندگان مجلس مربوط به عملكرد گذشته این شركت است و نگرانی بابت تحقیق و تفحص نداریم.



به گزارش سیمان به نقل از مهر، رحمت الله مهابادی در جمع خبرنگاران، درباره تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از شركت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، اظهار داشت: این تحقیق و تفحص همچنان در جریان است و چند سؤال در ذهن نمایندگان مجلس مطرح بود كه در رابطه با فعالیت های این شركت در طول سال های گذشته بوده است.
مدیرعامل شركت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران افزود: سؤالاتی كه در جریان تحقیق و تفحص مطرح شده، به عملكرد این شركت در دهه ۸۰ تابحال بر می گردد و به پروژه های عمرانی در رابطه با بخش فرودگاهی مربوط می شود اما عمده این سؤالات مربوط به زمانی است كه من مدیرعامل شركت نبودم، با این وجود در جلسات كمیته تحقیق و تفحص حاضر شدیم و به سؤالات مطرح شده پاسخ دادیم.
وی با اشاره به توضیحاتی كه در طول جلسات گذشته به نمایندگان از طرف مدیران شركت فرودگاه ها داده شده، اضافه كرد: برگزاری چنین جلساتی یك روند معمولی است، با این وجود ما به اقدامات خود ادامه می دهیم و از بابت تحقیق و تفحص نگرانی نداریم.

1397/11/13
15:29:37
5.0 / پنج
4438
تگهای خبر: ایران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲
سیمان سیمان