مدیر كل راه آهن جنوب عنوان كرد؛

افزایش قطارهای محور جنوب برای جابجایی زائران اربعین

افزایش قطارهای محور جنوب برای جابجایی زائران اربعین

سیمان: شلمچه- مدیركل راه آهن جنوب اظهار داشت: با عنایت به فروش تمام بلیت ها برای بازگشت زائران حسینی، درخواست شده است قطار بیشتری به محور جنوب اعزام شود.



به گزارش سیمان به نقل از مهر، قبل از ظهر امروز عبدالكریم درویش زاده در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار نمود: با عنایت به اینكه قطارهای روزانه و فوق العاده پیش بینی شده برای حد فاصل مسیر تردد زائران به جنوب در فاصله زمانی ۹ تا ۱۲ مهر به فروش رسیده، درخواست شده است كه قطارهای بیشتری به جنوب اعزام شود تا بتوان خدمات رسانی بهتری به زائران حسینی داشت.
وی اضافه كرد: این آمادگی وجود دارد تا در صورت افزایش ظرفیت، هم به صورت اینترنتی و هم در باجه های فروش، بلیط در اختیار زائران بازگشته از زیارت قرار بگیرد.
مدیر كل راه آهن جنوب به ظرفیت ریلی بوجود آمده در جنوب اشاره نمود و اظهار داشت: علاوه بر قطارهای خرمشهربه مشهد و خرمشهر به تهران، روزانه ۱۴ قطار حومه ای هم به جابه جایی زائران در سطح استان می پردازند.
وی جابه جایی زائران در راه ریلی خرمشهر به شلمچه را دیگر خدمت راه آهن اربعین دانست و اظهار داشت: امسال یك دستگاه ریل باس در راه شلمچه به صورت مجانی در طول شبانه روز زائران را جابه جا می كند.
وی آمار روزانه جابه جایی زائران به وسیله ریل باس در راه خرمشهر به شلمچه را ۵ هزار نفر اعلام نمود.

1397/08/07
14:27:18
5.0 / پنج
3949
تگهای خبر: خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
سیمان سیمان