یك نماینده مجلس:

استعفای آخوندی مربوط به چند ماه قبل است

استعفای آخوندی مربوط به چند ماه قبل است

سیمان: نایب رئیس كمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: خبر استعفای وزیر راه و شهرسازی مربوط به چند ماه قبل بود كه مورد موافقت رئیس جمهور قرار نگرفت.



به گزارش سیمان به نقل از مهر، به دنبال تقاضای بخشی از كارشناسان اقتصادی و نمایندگان مجلس از رئیس جمهور در مورد ترمیم تیم اقتصادی كابینه، بحث تغییر تعدادی از وزرای اقتصادی همچون راه و شهرسازی بر سر زبان ها افتاد كه با عدم اجرایی شدن این تصمیم از جانب رئیس جمهور، دو تن از وزرای اقتصادی دولت با تصمیم نمایندگان مجلس پای میز استیضاح حاضر و با عدم اعتماد اعضای خانه ملت مواجه گشتند.
اخیرا هم بحث استیضاح دو وزیر دیگر همچون راه و شهرسازی مطرح گردیده است كه با امضای بیش از ۵۰ نماینده، چهارمین استیضاح عباس آخوندی وارد فاز اجرایی شده و در نخستین قدم درخواست استیضاح وزیر راه به كمیسیون عمران ارجاع شده است.
امروز هم در راهروهای مجلس زمزمه استعفای اخوندی عنوان شد.
شهرام كوسه غراوی عضو كمیسیون عمران مجلس در گفت وگو با خبرنگار مهر درباره استعفای وزیر راه و شهرسازی تصریح كرد: اطلاع دقیقی از مبحث ندارم و تنها خبر استعفای وی را از تعدادی از اعضای كمیسیون عمران شنیده ام.
سید احسن علوی نایب رئیس كمیسیون عمران مجلس هم به خبرنگار مهر اظهار داشت: خبر استعفای آخوندی مربوط به چند ماه قبل است كه در مورد جذب اعتبارات بوده ولی مورد موافقت رئیس جمهور قرار نگرفت.
وی افزود: خبر استعفای امروز آخوندی را از یكی از معاونان وی پیگیری كردم كه او هم اظهار بی اطلاعی كرد.

1397/07/16
22:48:38
5.0 / پنج
3923
تگهای خبر: راه و شهرسازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵
سیمان سیمان