اخطار بارش رگباری باران و تگرگ در ۱۵ استان کشور

اخطار بارش رگباری باران و تگرگ در ۱۵ استان کشور

به گزارش سیمان، سازمان هواشناسی با پیشبینی وقوع بارش رگباری باران و تگرگ برای ۱۵ استان کشور، اعلام نمود: احتمال آب گرفتگی معابر و تخریب محصولات کشاورزی به دنبال تشدید رگباری بارش ها و تگرگ پیشبینی می شود.



به گزارش سیمان به نقل از مهر، پیشبینی کلی سازمان هواشناسی نشان داده است امروز چهارشنبه شانزدهم خرداد ماه در شرق گیلان، مازندران، ارتفاعات استانهای قزوین، البرز، تهران، سمنان، برخی مناطق خراسان رضوی، مرکزی، قم، نیمه شمالی اصفهان، جنوب زنجان و آذربایجان غربی، شمال کردستان و همدان، جنوب سیستان و بلوچستان رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید، گردوخاک و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیشبینی می شود.
این شرایط روز پنجشنبه هفدهم خرداد ماه برای کردستان، همدان، مرکزی، قم، یزد، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، شرق گیلان، مازندران، ارتفاعات قزوین، البرز و تهران پیشبینی شده است.
روز جمعه و شنبه هفته آینده هم این شرایط برای شمال غرب، ارتفاعات مرکزی البرز، ارتفاعات مرکزی زاگرس، غرب یزد، برخی مناطق کرمان، هرمزگان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شمال و شرق فارس و یکشنبه در شمال غرب، برخی مناطق غرب و استانهای واقع در دامنه های مرکزی زاگرس روی خواهد داد.
طی ۳ روز آینده در شرق کشور بخصوص منطقه زابل وزش باد شدید گاهی گردوخاک پیشبینی می شود. در این زمان شرق دریای عمان هم مواج است.


منبع:

1403/03/17
11:16:59
0.0 / پنج
217
تگهای خبر: محصولات , هواشناسی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
سیمان سیمان