با محصول جدید فولكس واگن آشنا شوید

با محصول جدید فولكس واگن آشنا شوید

به گزارش سیمان خودروی ID.۶ اولین نمونه از نسل جدید خودرو های برقی فولکس واگن به حساب می آید.


به گزارش سیمان به نقل از موتور وان، خودروسازی آلمانی فولکس واگن که به سرعت در حال حرکت به سمت جایگزینی نسل فعلی خودروهایش با خودرو های هیبریدی یا برقی است از یک محصول جدید رونمایی کرده که مقرر است که با کمک شریک چینی این شرکت یعنی سایک بزودی روانه خط تولید شود. فولکس واگن مجوز وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین را در اینباره دریافت کرده است.
محصول جدید که فعلا ID.۶ نام دارد بزرگ تر از نمونه اولیه خواهد بود و مقرر است در دو خط تولید در چین به تولید برسد. نمونه مفهومی این خودرو سال ۲۰۱۹ رونمایی گردید و فعلا مقرر است این محصول تنها در بازار چین که بزرگ ترین بازار فولکس واگن هم هست ارائه شود.
هنوز معلوم نیست که خودرو با هر بار شارژ باتری قادر به پیمودن چه مسافتی است اما حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود که برای یک خودروی شاسی بلند سرعت چندان دلچسبی به نظر نمی رسد. تولید برق خودرو ۱۵۰ کیلووات و تعداد سرنشینان هم ۷ نفر خواهد بود.

وزن این خودرو ۲۲۸۰ کیلوگرم، زمان لازم برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت از حالت سکون معادل ۶.۶ ثانیه خواهد بود. همینطور این خودرو قادر خواهد بود ظرف مدت نیم ساعت حدود ۸۰ درصد شارژ شود. خودرو دارای تمامی امکانات جانبی برای سرنشینان خواهد بود که از سال ۲۰۱۹ به بعد در محصولات این شرکت استفاده شده اند.
فولکس واگن به مانند خیلی از دیگر خودروسازان بزرگ جهان به دنبال استفاده بیشتر از ظرفیت خودرو های برقی است و در جهت این استراتژی، فولکس واگن با هدف به حداکثر رساندن سود مالی و عملیاتی خود به تدریج از تولید محصولات متفرقه خارج خواهد شد و تمرکز خویش را بر روی تولید و توسعه خطوط تولید خودرو های الکتریکی خواهد گذاشت که تب استفاده از آنها به تازگی در اروپا و آمریکای شمالی بالا گرفته است.




منبع:

1399/11/17
13:53:17
0.0 / پنج
1118
تگهای خبر: بازار , تولید , خودرو , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴
سیمان سیمان