مدیرعامل سازمان بنادر خبر داد؛

آغاز بهره برداری از پروژه های 1600میلیاردتومانی توسعه بندر چابهار

آغاز بهره برداری از پروژه های 1600میلیاردتومانی توسعه بندر چابهار

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از بهره برداری برخی از پروژه های عمرانی و آغاز ساخت تعدادی پروژه دیگر در بندر چابهار امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی اطلاع داد.


به گزارش سیمان به نقل از مهر، محمد راستاد بامداد امروز در حاشیه مراسم بهره برداری از پروژه های سازمان بنادر و دریانوردی در بندر چابهار در جمع خبرنگاران تصریح کرد: برخی از پروژه های توسعه ای بندر چابهار امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری می رسد که با سرمایه گذاری بیشتر از ۴، ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار راه اندازی شده است.
وی اضافه کرد: اهم این پروژه های تکمیل شده، ترمینال کانتینری طرح توسعه ای بندر چابهار و بخش های مختلف این ترمینال، تأسیسات روبنایی پایانه کانتینری پروژه های در رابطه با شناورهای عملیاتی بندر چابهار و همینطور ساخت یک فروند قایق حفاظت بندر چابهار که توسط تولیدکنندگان داخلی ساخته شده را شامل می شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی همینطور از آغاز عملیات اجرایی ۱۱ پروژه دیگر در مراسم امروز اطلاع داد و اظهار داشت: این ۱۱ پروژه در مجموع با اعتبار ۱۵ هزار و ۹۶۴ میلیارد ریال ساخته خواهد شد.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از شروع ۵ پروژه دیگر با سرمایه گذاری بخش خصوصی با اعتبار ۹۱۴۰ میلیارد دیگر اطلاع داد و خاطرنشان کرد: این پروژه ها شامل مخازن محصولات پتروشیمی، انبارهای نگهداری کالا، مخازن فرآورده های نفتی و تأسیسات نگهداری کالای فله و مواد غذایی خواهد بود.


منبع:

1399/08/15
13:13:30
5.0 / پنج
1435
تگهای خبر: بخش خصوصی , تولید , راه و شهرسازی , كالا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
سیمان سیمان