آمار فروش بی ام و در سال قبل

آمار فروش بی ام و در سال قبل

سیمان: اخیرا میزان فروش خودرو های بی ام و در بازارهای جهانی و آمریكا انتشار یافته كه نشان میدهد بازار آمریكا سهم قابل توجهی از فروش این برند آلمانی داشته است.


به گزارش سیمان به نقل از ایسنا، شركت بی ام و كه یكی از بهترین و موفق ترین خودروسازان جهان محسوب می شود، اخیرا آمار و گزارش های جدیدی از میزان فروش خود تهیه و منتشر نموده است كه نشان میدهد این خودروساز آلمانی سال خوبی را پشت سر گذاشته است.
برمبنای آمارهای انتشار یافته در وب سایت best selling cars، بی ام و در سال ۲۰۱۹ میلادی دو میلیون و ۱۶۸ هزار و ۵۱۶ دستگاه خودرو در بازارهای جهانی فروخته كه ۳۲۴ هزار و ۸۲۶ دستگاه آن در بازار ایالات متحده آمریكا به فروش رفته است.
از سال ۱۹۹۴ میلادی تاكنون، این خودروساز آلمانی ۴.۸ میلیون دستگاه خودرو روانه بازار آمریكا كرده و همین طور مبلغی معادل ۱۰.۶ میلیارد دلار در كارخانه اختصاصی اسپارتانبورگ خود سرمایه گزاری نموده است.
این كارخانه اختصاصی هم اكنون بالغ بر ۱۵۰۰دستگاه خودروی بی ام و در روز تولید می كند كه ۷۰ درصد از مدلهای تولیدی خودرا در بیشتر از ۱۲۵ بازار مختلف در سراسر جهان صادر می كند. این كارخانه ظرفیتی معادل ۴۵۰ هزار دستگاه را داراست و بیشتر از ۱۱ هزار نفر كارگر و كارمند را در خود جای داده است.
در سال ۲۰۱۹ میلادی، ۱۵۹ هزار و ۲۷۷ دستگاه خودروی بی ام و مدل ایكس در این كارخانه به تولید و در آمریكا به فروش رسیده است كه همین رقم ۴۹ درصد از میزان كل فروش برند بی ام و در آمریكا را تشكیل می دهد.
از خودرو های محبوب و پرفروش این برند آلمانی در آمریكا می توان به بی ام و ایكس۳ و بی ام و ایكس۵ اشاره نمود.
میزان دقیق تولید و فروش خودرو های بی ام و در بازار ایالات متحده آمریكا به شرح زیر است:
بی ام و ایكس۳: ۱۱۵ هزار و ۸۸ دستگاه
بی ام و ایكس۴: ۶۵ هزار و ۵۵۷ دستگاه
بی ام و ایكس۵: ۱۶۱ هزار و ۹۶ دستگاه
بی ام و ایكس۶: ۱۷ هزار و ۲۶۰ دستگاه
بی ام و ایكس۷: ۵۲ هزار و ۶۱۹ دستگاه




منبع:

1398/10/30
13:58:24
5.0 / پنج
4222
تگهای خبر: بازار , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲
سیمان سیمان