در ۱۸ روز گذشته؛

بیشتر از ۲ و چهار دهم میلیون زائر از گذرگاه های مرزی خوزستان عبور كردند

بیشتر از ۲ و چهار دهم میلیون زائر از گذرگاه های مرزی خوزستان عبور كردند

به گزارش سیمان مدیركل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از خروج بیشتر از دو میلیون و ۴۰۰ هزار زائر از اول ماه صفر تابحال از گذرگاههای استان اطلاع داد.



غلام عباس بهرامی نیا در گفت و گو با خبرنگار مهر، در مورد تردد زائرین اربعین حسینی از مرز شلمچه اظهار داشت: مجموع تردد ثبت شده از این مرز از اول ماه صفر مصادف با هشت مهرماه بیشتر از یك میلیون و ۷۹۰ هزار نفر بود كه این رقم شامل تردد بیشتر از یك میلیون و ۳۵۰ هزار ایرانی و ۴۳۸ هزار و ۶۸۱ اتباع خارجی است.
وی اضافه كرد: در این بازه زمانی ۷۷۹ هزار و ۹۶۳ زائر ایرانی خارج و ۵۷۴ هزار و ۱۴۸ زائر ایرانی وارد مرز شلمچه شدند و خروج ۲۸۰ هزار و ۱۱۳ تبعه و ورود ۱۵۸ هزار و ۵۶۸ تبعه خارجی به ثبت رسید.
مدیركل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان كرد: مجموع تردد ثبت شده از مرز چذابه هم ۶۲۰ هزار و ۶۳۰ است كه شامل تردد ۵۷۱ هزار و ۵۰۰ نفر ایرانی و ۴۹ هزار و ۱۳۰ اتباع خارجی است.
بهرامی نیا افزود: در این بازه زمانی ۳۵۶ هزار و ۹۶۸ زائر ایرانی خارج و ۲۱۴ هزار و ۵۳۲ زائر ایرانی هم از مرز چذابه وارد كشور شدند و خروج ۲۳ هزار و ۶۷۴ تبعه و ورود ۲۵ هزار و ۴۵۶ تبعه خارجی ثب شد.

1398/07/28
13:15:55
5.0 / پنج
4284
تگهای خبر: ایران , حمل و نقل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱
سیمان سیمان