رئیس ایمیدرو اعلام كرد:

موافقت وزیر صنعت با آغاز اكتشاف در ۳۰۰ هزار كیلومتر مربع

موافقت وزیر صنعت با آغاز اكتشاف در ۳۰۰ هزار كیلومتر مربع

سیمان: رئیس هیات عامل ایمیدرو از موافقت وزیر صنعت، معدن و تجارت با آغاز عملیات اكتشاف در 300 هزار كیلومتر مربع آگاهی داد.


به گزارش سیمان به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، خداداد غریب پور اضافه كرد: اكتشافات جدید با تشكیل كنسرسیوم متشكل از شركتهای بزرگ معدنی همچون فولاد خوزستان، مباركه، گل گهر، چادرملو، تهیه و تولید مواد معدنی ایران و ایمیدرو عملیاتی خواهد شد.
رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) با اشاره به مدل های مشاركت دولت و بخش خصوصی در بخش معدن و صنایع معدنی، اظهار نمود: در ۸ ماهه گذشته بیشتر از ۱۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در پروژه های ایمیدرو با مشاركت بخش خصوصی رقم خورده است.
وی ادامه داد: برنامه افزایش ظرفیت فولاد به ۱۰ میلیون تن در منطقه خلیج فارس و پروژه های كك سازی اروند، تیتانیوم كهنوج و... از نمونه های بارز مشاركت با بخش خصوصی است.

افزایش ۴ برابری اعتبار زیربناها
غریب پور با بیان اینكه ارزش طرحهای امسال به بیشتر از ۳.۵ میلیارد دلار می رسد، اظهار داشت: اعتبار زیربناها را امسال تا ۴ برابر افزایش دادیم و در این زمینه پایش پروژه ها با همكاری انجمن كنترل پروژه ایران دنبال خواهد شد.
وی با اشاره به اینكه مقابله با تحریمها با كمترین هزینه در حال انجام می باشد، اضافه كرد: در ۴ ماهه نخست امسال به جز آلومینیوم، در تولید مواد معدنی رشد داشته ایم.




منبع:

1398/05/14
14:10:00
5.0 / پنج
4289
تگهای خبر: ارز , ایران , بخش خصوصی , تجارت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱
سیمان سیمان