قائم مقام وزیر راه و شهرسازی:

پرونده مسكن مهر تا آخر سال آینده در سراسر كشور بسته می شود

پرونده مسكن مهر تا آخر سال آینده در سراسر كشور بسته می شود

به گزارش سیمان قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسكن مهر اظهار داشت: پرونده مسكن مهر تا آخر سال آینده در سراسر كشور بسته می شود.



به گزارش سیمان به نقل از مهر، احمد اصغری مهرآبادی عصر امروز شنبه در جلسه شورای مسكن آذربایجان شرقی كه با حضور استاندار و مسئولان مربوطه شهری و استانی برگزار گردید اظهار داشت: در بعضی استان ها پرونده مسكن مهر بسته شده است ولی تلاش می نماییم با كمك دستگاه های اجرایی در تمام استان ها پرونده مسكن مهر و پروژه های بدون معارض تا آخر سال ۱۳۹۸ به اتمام برسد.
وی در مورد ۵۷ هزار واحد مسكن مهر فاقد متقاضی اظهار داشت: برخی از این واحدها به بهزیستی و كمیته امداد واگذار كرده و بقیه را از قالب طرح مسكن مهر خارج می نماییم.
اصغری با تاكید بر اینكه در استان های قم و خراسان جنوبی واحدهای مسكن مهر امسال تمام می شود، افزود: تا امروز در سطح كشور یك میلیون ۷۴۰ هزار واحد مسكن مهر را تحویل شهروندان بدهیم كه یك میلیون و ۱۰۰ هزار واحد آن در دولت تدبیر و امید محقق شده است.
وی با اشاره به لایحه افزایش سرمایه ۵ هزار میلیارد تومانی بانك مسكن توسط دولت ابراز امیدواری كرد كه پس از تصویب این لایحه توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی به خدمات زیربنایی كمك شایانی خواهد شد.
وی با اشاره به كمك ۵۰ میلیارد تومانی سازمان برنامه و بودجه به مسكن مهر تصریح كرد: ۲۵ میلیارد تومان از این مبلغ را به شهرهای جدید و ۲۵ میلیارد تومان هم به استان ها اختصاص یافت.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی اضافه كرد: به صورت متوسط سالانه بیشتر از ۲۰۰ هزار واحد در این دولت با وجود تمام تنگناهای مالی تحویل داده ایم و این به نوبت خود رقم بسیار قابل ملاحظه ای است.
وی با اشاره به اینكه هزینه خدمات زیربنایی مسكن مهر بر عهده دستگاه متولی است، اظهار داشت: هزینه های زیربنایی ۱۲۰۰ میلیارد تومان شد كه ۴۰۰ میلیارد تومان آنرا دولت، ۴۰۰ میلیارد تومان وزارت نیرو و ۴۰۰ میلیارد تومان را هم استانداری ها تقبل كردند.

1397/11/08
16:41:23
5.0 / پنج
4594
تگهای خبر: خدمات , راه و شهرسازی , مسكن
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲
سیمان سیمان