مدیركل حمل ونقل و پایانه های استان سمنان:

۵۲۰۰ حلقه لاستیك در استان سمنان توزیع شد، اجرای طرح تن بر كیلومتر

۵۲۰۰ حلقه لاستیك در استان سمنان توزیع شد، اجرای طرح تن بر كیلومتر

سیمان: مدیركل حمل ونقل و پایانه های سمنان با اشاره به كوشش برای رفع مشكلات رانندگان، اظهار داشت: از شروع سال جاری تا كنون پنج هزار و ۲۰۰حلقه لاستیك در استان توزیع شده است.



به گزارش سیمان به نقل از مهر، احسان منصور كیایی در دیدار بامداد چهارشنبه خود با استاندار سمنان ضمن نمایش گزارش عملكردی از حوزه حمل ونقل و پایانه های استان و بابیان اینكه رفع مشكلات رانندگان تا حد امكان اولویت این اداره كل است، بیان كرد: از شروع سال طی چند مرحله توانسته ایم شاهد توزیع پنج هزار و ۲۰۰ حلقه لاستیك بین رانندگان استان باشیم.
وی اضافه كرد: گرانی لاستیك یكی از مشكلاتی است كه رانندگان استان سمنان با آن دست وپنجه نرم می كنند و ما توانسته ایم حداقل اجرای طرح تن بر كیلومتر برای محاسبه هزینه دریافتی شان بابت كرایه را عملی نماییم تا اندكی از مشكلاتشان كم شود.

مدیركل حمل ونقل و پایانه های استان سمنان در دیگر بخش سخنان خود درباره تلاش های این اداره كل در امتداد كاهش تصادفات رانندگی، بیان كرد: محورهای استان غالباً فاقد جلوه های بصری هستند و پس مخاطراتی مانند خستگی، خواب آلودگی در آنها وجود دارد در این راستا تلاش شده تا در باند جنوبی محور تهران به مشهد در محدوده استان سمنان به ازای هر ۳۵ كیلومتر یك مجتمع خدماتی احداث شود.
منصور كیایی بابیان اینكه سالانه بین ۲۰ تا ۲۵ میلیون تردد در استان سمنان مربوط به زائران رضوی است، تاكید كرد: ۱۰۹ میلیون سفر طی سال قبل در راه جاده های استان شمارش شده و امسال باز ۹ محور ورودی به استان شاهد ۱۱ میلیون و ۹۷۷ هزار تردد بوده اند.
وی بابیان اینكه در ۹ ماهه ابتدای امسال ۱۲.۲ درصد ترددهای كل استان سمنان، از استان های تهران و البرز بوده است، اشاره كرد: ۸۶.۱ درصد تردد در جاده های استان مربوط به استان خراسان رضوی بوده است.
مدیركل حمل ونقل و پایانه های استان سمنان در ادامه اظهار داشت: ۵۴ دستگاه تردد شمار، ۵۹ سامانه ثبت تخلفات رانندگی و ۲۲ دستگاه دوربین نظارتی در جاده های استان نصب شده است.

1397/11/03
14:17:03
5.0 / پنج
4360
تگهای خبر: خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
سیمان سیمان