مدیر تنظیم بازار سازمان جهادكشاورزی استان:

قیمت تخم مرغ در همدان افزایش یافته اما علت مشخص نیست

قیمت تخم مرغ در همدان افزایش یافته اما علت مشخص نیست

به گزارش سیمان مدیر تنظیم بازار سازمان جهادكشاورزی استان همدان با اشاره به اینكه قیمت تخم مرغ افزایش یافته است، اظهار داشت: خوراك مرغ با ارز ۴۲۰۰ تومان عرضه می گردد و در تامین هزینه كارگری، بسته بندی مشكلی نیست اما هنوز علت افزایش را نمی دانیم.


مهدی نجفیان درگفت و گو با ایسنا با اشاره به اینكه قیمت هركیلوگرم تخم مرغ در درب مرغداری ۸۲۰۰ تومان است و برای مصرف كننده شانه ای ۲۰ هزار به فروش می رسد، اضافه كرد: تولید تخم مرغ روند بالایی دارد و در هر واحد مرغداری یك میلیون تن تولید تخم مرغ دارند.
وی با اشاره به افزایش قیمت بالای تخم مرغ در چند روز اخیر، بیان كرد: هیچ واحد حذفی و تعطیل شده و هیچ موردی از آنفلوانزا و بیماری حادپرندگان در مرغداری های استان همدان مشاهده نشده است. واردات تخم مرغ هم انجام نشده است.
مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد كشاورزی استان همدان با اشاره به اینكه تصریح كرد: ارز با قیمت مناسب ۴۲۰۰ تومان عرضه می گردد و روند تولید بالاست. تمام واحدها ۴۰۰۰ تن تولید مرغ دارند و درخواست تقاضا از تهران صورت گرفته است.
وی ادامه داد: دام زنده سبك با قیمت هر كیلو ۲۶ هزار تومان، دام سنگین كیلویی ۲۲ هزار تومان و قیمت گوشت برای مصرف كننده به صورت مخلوط كیلویی ۶۰ هزار تومان عرضه می گردد.
مدیر تنظیم بازار سازمان جهادكشاورزی استان همدان با اشاره به قیمت مرغ در همدان، اظهار داشت: هر كیلوگرم مرغ زنده ۷۰۰۰ تومان به فروش می رسد و برای مصرف كننده ۱۰ هزار و ۵۵۰ تومان به فروش می رسد.



1397/09/09
23:34:20
5.0 / پنج
4119
تگهای خبر: ارز , بازار , تولید , عرضه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵
سیمان سیمان