مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهرداری تهران اعلام كرد

رایزنی برای دریافت حكم دادستانی برای ورود به پاركینگ دو شركت بزرگ خودروساز

رایزنی برای دریافت حكم دادستانی برای ورود به پاركینگ دو شركت بزرگ خودروساز

سیمان: مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهرداری تهران از رایزنی برای دریافت حكم دادستانی برای ورود به پاركینگ شركت های خودروساز برای كنترل میزان آلایندگی سرویس كاركنان خبرداد.


نواب حسینی منش در گفت وگو با ایسنا، با تایید خبر جلوگیری از ورود اكیپ آزمون آلایندگی شهرداری و پلیس به توقفگاه سرویس كاركنان دو شركت خودروسازی " ایران خودرو" و "سایپا"، اظهار داشت: برپایه بخشنامه استاندار تهران، كلیه اتوبوس های سرویس كاركنان كارخانجات، ادارات و... موظف به گرفتن معاینه فنی هستند.
وی با اشاره به اینكه بعضی از كارخانجات اجازه ورود به پاركینگ هایشان را به تیم های معاینه فنی نمی دهند اضافه كرد: هماهنگی لازم با دادستان انجام شده است تا مجوز ورود به این كارخانجات صادر شود و برپایه هماهنگی با دادستانی ناحیه 37 با حضور معاون مربوطه به داخل حیاط وپاركینگ می رویم تا كنترل آلایندگی سرویس ها صورت گیرد.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهرداری تهران با اشاره به اینكه در كنترل معاینه فنی اغماضی با متخلفان نخواهیم داشت، اضافه كرد: بیشتر ین آمار سرویس كاركنان متعلق به دو شركت خودرو ساز است، اما عمده این اتوبوس ها در داخل محوطه هستند كه اجازه ورود داده نشده است، حتی یك شبانه روز تیم های معاینه فنی، پشت در این كارخانه ماندند و هر اتوبوسی كه از محوطه خارج می شد را چك می كردند اما نمی توان همه اتوبوس ها را با این روش كنترل كرد، چراكه شنیده ایم اتوبوس های 302 در داخل محوطه كارخانه فعال هستند!
حسینی منش در خاتمه با اشاره به اینكه تخمین زده شده كه حدود یك چهارم خودروهای این دو شركت فاقد معاینه فنی بوده و یا تست ها را پاس نمی كنند افزود: به نظر می آید با دریافت حكم از دادستان بتوانیم از هفته آینده وارد محدوده پاركینگ شركت های خودروساز شویم.



1397/07/27
19:22:20
5.0 / پنج
4035
تگهای خبر: ایران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵
سیمان سیمان