معاون سازمان بنادربه مهرخبرداد؛

توقف خط كشتیرانی خرمشهر-بصره ارتباطی به درگیری های بصره ندارد

توقف خط كشتیرانی خرمشهر-بصره ارتباطی به درگیری های بصره ندارد

سیمان: معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی اظهار داشت: توقف فعالیت خط كشتیرانی خرمشهر-بصره به خاطر نبود مسافر است و ارتباطی با درگیری های جنوب عراق ندارد.



هادی حق شناس در گفت وگو با خبرنگار مهر درباره توقف فعالیت خط كشتیرانی خرمشهر ـ بصره در ایام اخیر و ارتباط آن با توقف منع آمد و رفت در شهر بصره به علت درگیری های داخلی این شهر اظهار نمود: توقف فعالیت خط كشتیرانی از استان خوزستان به استان بصره ارتباطی با درگیری های اخیر شهر بصره ندارد.
وی افزود: سفر دریایی به بصره نه لغو شده و نه برقرار است بلكه مقرر است بزودی برقرار شود. اصلا بحث درگیری های بصره مطرح نیست. زمانی كه ایام پیك سفرهای خرمشهر به بصره باشد، این خط دریایی فعال می گردد و زمانی كه با كاهش مسافر روبه رو هستیم، از انجام سفرهای خبری نیست.
معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی تاكید كرد: این وضعیت مانند برخی سفرهای هوایی است كه وقتی مسافر زیاد باشد، پروازها از سر گرفته می گردد و زمانی كه مسافر نباشد، پروازها متوقف است.
وی یادآور هنوز مشخص نمی باشد خط دریایی خرمشهر ـ بصره از چه زمانی بازفعال می گردد و به محض اینكه اطلاعات در این زمینه تكمیل شد، به اطلاع رسانه ها خواهد رسید.
به گزارش سیمان به نقل از مهر، از بندر خرمشهر به دو مقصد بصره و كویت و بالعكس در طول هفته خط كشتیرانی فعال است كه در روزهای پیك سفرهای دریایی، دو روز در هفته این خطوط فعال می شوند. همینطور در طول سال های گذشته در روزهای اربعین هم روزانه چندین شناور برای انتقال زائران از خرمشهر به بصره فعال بودند و زائران سپس خویش را با مودهای حمل و نقل ریلی یا جاده ای به كربلا می رسانند.


1397/06/18
14:40:00
5.0 / پنج
4051
تگهای خبر: حمل و نقل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
سیمان سیمان