رییس انجمن صنایع همگن قطعه سازی تاكید كرد

توقف تولید تندر ۹۰ و ساندرو

توقف تولید تندر ۹۰ و ساندرو

به گزارش سیمان رییس انجمن صنایع همگن قطعه سازی تصریح كرد تولید خودروهای خانواده تندر ۹۰ و ساندرو متوقف نخواهد شد.


محمدرضا نجفی منش در گفت وگو با ایسنا، اظهار نمود: شركت رنو هم همچون سایر شركتهای بین المللی از تحریم ها متاثر خواهد شد اما برخلاف آنچه كه گفته شده، فعالیت هایش را در ایران متوقف نخواهد كرد.

وی با اشاره به اینكه البته فعالیتهای رنو هم تحت تاثیر تحریم ها قرار می گیرد، تصریح كرد: تحریم ها سبب تولید مشكل در نقل و انتقال مالی خواهد شد كه خود باعث كاهش سطح فعالیتها می گردد.

رییس انجمن صنایع همگن قطعه سازی افزود: طبق بررسی ما سطح فعالیت های رنو در ایران به علت تحریمها و مشكلات نقل و انتقال مالی كاهش خواهد یافت اما به هیچ وجه قطع نخواهد شد.

وی اضافه كرد: ازاین رو برخلاف آنچه كه گفته شده تولید محصولات فعلی رنو در ایران شامل خانواده تندر ۹۰ و ساندرو همچنان ادامه یافته و متوقف نخواهد شد.

نجفی منش با اشاره به اینكه رنو تمایلی به كاهش فعالیتهای خود در ایران ندارد، خاطرنشان كرد: با این وجود تحریم و مشكلات نقل و انتقال مالی فعالیتهای رنو در ایران را محدود خواهد نمود.

به گزارش سیمان به نقل از ایسنا، قبل از این اخباری در خصوص احتمال توقف تولید محصولات رنو در ایران در نیمه دوم سال جاری میلادی، انتشار یافته بود.



 

1397/05/09
17:37:03
5.0 / پنج
4303
تگهای خبر: محصولات , صنایع , تحریم , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱
سیمان سیمان