استاندار خوزستان خبرداد:

اجرایی شدن مرخصی دوماهه خودرو های اروندی از امروز

اجرایی شدن مرخصی دوماهه خودرو های اروندی از امروز

به گزارش سیمان استاندار خوزستان اظهار داشت: مردم استان می توانند از امروز می توانند از دو ماه مرخصی خودرو های پلاك اروند به صورت متناوب استفاده كنند.


غلامرضا شریعتی در گفت و گو با ایسنا اظهار نمود: هماهنگی لازم در این زمینه با گمرك كشور انجام شده است و هیچ مشكلی برای بحث مرخصی خودرو های پلاك اروند وجود ندارد.

وی ادامه داد: با معاونت راهور ناجا هماهنگی های لازم انجام شده و همین طور سوژه به فرماندهی انتظامی استان نیز ابلاغ گردیده است تا این كار صورت گیرد و مساله ای برای بحث مرخصی این خودرو ها وجود نداشته باشد.

شریعتی با اشاره به تعدادی خودرو كه در گمرك اجازه ترخیص ندارند، عنوان كرد: در این زمینه حدود 250 خودرو به سبب آنكه حجم موتور آنها بالای 2500 سی سی است و یا به دلیلهای دیگر در گمرك هستند و این مساله سبب نارضایتی بعضی از مردم شده بود. این خودرو ها قبل از دستورالعمل عدم اجازه برای ورود خودرو های با حجم موتور بالا خریداری شده اند و ارز آنها از قبل پرداخت شده است.

وی افزود: معاون راهور ناجا امروز به من اطلاع داد كه با ورود این خودرو ها موافقت شده و این مساله خوشبختانه حل شده است و با عنایت به موافقت دولت، ظرف چند روز آینده شاهد ترخیص این خودرو ها باشیم.





منبع:

1398/05/29
14:53:52
5.0 / پنج
4102
تگهای خبر: ارز
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱
سیمان سیمان