مقام مسئول در سازمان بنادر خبر داد؛

پیش بینی حضور ۷ و هفت دهم میلیون مسافر دریایی در بنادر در روزهای نوروز

پیش بینی حضور ۷ و هفت دهم میلیون مسافر دریایی در بنادر در روزهای نوروز

سیمان: معاون مدیركل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به حضور ۷ میلیون مسافر در نوروز ۹۷ در بنادر كشور، از پیش بینی افزایش ۱۰ درصدی مسافران دریایی در روزهای نوروز ۹۸ آگاهی داد.



به گزارش سیمان به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، حسین عباس نژاد درباره سفرهای دریایی نوروز ۹۸، با اشاره به فراهم بودن تسهیلات و امكانات سازمان بنادر و دریانوردی جهت سفرها و گردشگری دریایی در پایانه های بندری استان های خوزستان، هرمزگان، بوشهر و همین طور گردشگری دریایی در استان های شمالی كشور اظهار داشت: در هرمزگان كه عمده سفرها و گردشگری های دریایی صورت می گیرد، از بندر شهید حقانی به جزایر قشم و هرمز، از لنگه به كیش، از قشم به پل، لافت و ابوموسی و از قشم به هرمز و لارك آماده پذیرش و نمایش خدمات به مسافران نوروزی هستیم.
به گفته این مقام مسئول در معاونت امور دریایی سازمان بنادر، از دو مبدا بندر شهید باهنر به امارات و از بندر لنگه به دبی، امكان سفرهای بین المللی باز فراهم است.
عباس نژاد با بیان امكان سفر دریایی از گناوه به بوشهر و از گناوه به جزیره خارك اظهار داشت: از پایانه بین المللی و مجهز خرمشهر، سفر دریایی به كویت صورت می گیرد.
وی با اشاره به اینكه در روزهای نوروز امسال ۵۸ فروند شناور مجهز و پیشرفته دریایی با ۷ هزار و ۷۰۴ صندلی، آماده خدمات دهی به هموطنان گرامی است، اشاره كرد: در تعطیلات عید امسال، ۷۶ فروند شناور با قابلیت حمل همزمان خودرو و سرنشیان باز آماده سرویس دهی است.
به گفته عباس نژاد بوسیله شناورهای با قابلیت حمل خودرو و مسافر ۲۱۰۰ خودرو و ۱۱ هزار و ۹۲۰ مسافر جابه جا می شود.
معاون مدیركل امور دریایی سازمان بنادر با اشاره به اینكه بلیت فروشی سفرهای دریایی در ۱۴ نقطه به صورت الكترونیكی در ۹ نقطه به صورت فروش اینترنتی و در سایر نقاط به صورت دستی انحام می شود اضافه كرد: در كلیه پایانه های بندری مسافری مسئولان دریایی با تشكیل ستاد نظارتی حضور دارند و به صورت ۲۴ ساعته به تمام مسائل و مشكلات احتمالی رسیدگی می كنند.
وی اشاره كرد: ستاد نظارتی سازمان بنادر برای سفرهای دریایی موظف به نظارت جدی انجام ایمن سفرهای دریایی است.
عباس نژاد با پیش بینی افزایش ۱۰ درصدی مسافر دریایی در روزهای تعطیلات نوروز ۹۸ اظهار داشت: سال قبل در روزهای عید بیشتر از ۷ میلیون مسافر و توریست دریایی از پایانه های بندری جا به جا شده اند.

1397/12/22
18:06:37
5.0 / پنج
4082
تگهای خبر: تسهیلات , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
سیمان سیمان