معاون وزیر راه و شهرسازی:

۱۶۰۰ خانه سازمانی تاکنون به فروش رسیده است

۱۶۰۰ خانه سازمانی تاکنون به فروش رسیده است

به گزارش سیمان، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از فروش ۱۶۰۰ خانه سازمانی آگاهی داد و اظهار داشت: تعدادی از این واحدها قبل از انقلاب تولید شده که برمبنای قانون باید تخلیه و فروخته شود.



به گزارش سیمان به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علیرضا فخاری در رابطه با برنامه تخلیه و فروش خانه های سازمانی اظهار نمود: این طرح شامل خانه هایی می شود که از سالهای گذشته و بعضی از آنها حتی قبل از انقلاب در چارچوب طرح خانه های سازمانی با منابع دولتی ساخته شده است.
وی اضافه کرد: حدود ۶ هزار واحد از این خانه ها شناسایی شده و بیشتر از ۱۶۰۰ واحد هم تابحال به فروش رسیده است که سایر آنها هم باید حتما تخلیه و به استناد قانون فروخته شوند و وجوه حاصل از آن به خزانه دولت واریز خواهد شد.
فخاری تصریح کرد: این طرح شامل خانه هایی که بعنوان اموال دستگاههای دولتی در اختیار و مالکیت این دستگاه ها جهت استفاده پرسنل قرار دارد، نمی گردد.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن اظهار داشت: مسئولیت اصلی شناسایی در این طرح بر عهده وزارت اقتصاد است و سازمان ملی زمین و مسکن در مقام اجرا کمک می نماید و البته خود دستگاه ها هم باید نسبت به فروش این خانه ها اقدام نمایند.
وی با اشاره به اینکه هیچ قالبی برای نگهداری خانه های سازمانی در کشور وجود ندارد، اضافه کرد: با قاطعیت آن دسته از کسانی که خارج از قاعده قانونی واحدهای مسکونی را تحت عنوان خانه سازمانی در اختیار گرفته اند، تخلیه خواهیم کرد.

1401/06/26
10:48:47
0.0 / پنج
298
تگهای خبر: راه و شهرسازی , مسكن
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
سیمان سیمان