اجرای پلتفرمی برای نظارت بر خدمات امداد خودرو ها

اجرای پلتفرمی برای نظارت بر خدمات امداد خودرو ها

سیمان: پلتفرمی از طرف یکی از شرکت های خلاق پیاده سازی شده که بوسیله آن امکان نظارت بر خدمات امدادخودروها و تعمیرکارها فراهم گشته است.


به گزارش سیمان به نقل از ایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی، مهرداد صادق زاده مدیرعامل این شرکت خلاق با اعلان اینکه تیم تحقیقاتی این شرکت پلت فرم فراگیری با نام "چارچرخ" به وجود آورده است، اظهار داشت: این پلت فرم دو ماموریت برای خودش تعریف کرده است که می توان به ارائه خدمات در رابطه با خودرو در کوتاه ترین زمان ممکن و با کیفیت بالا اشاره نمود.
وی ادامه داد: ما در یک مطالعه ۶ ماهه جهت بررسی جوانب مختلف بازار، متوجه شدیم که بیشترمردم از خدمات امدادخودرها، چندان رضایت ندارند به همین دلیل، سعی کردیم تا یک سرویس امداد خودرو با کیفیت و تحت نظارت ایجاد نماییم.
صادق زاده با اعلان اینکه نحوه کارکرد آن به صورت چند وجهی است، تصریح کرد: در این پلت فرم با آموزش امدادگران اهتمام می نماییم تا رضایت خدمات گیرندگان را بالا ببریم و بر حق الزحمه دریافتی از طرف آنها نظارت نماییم. مشتری هم می تواند به امدادگر ستاره بدهد و امدادگر با دریافت ۵ ستاره هدیه ای از شرکت دریافت خواهدنمود. به سبب این سیاست ها، سطح رضایت مشتری از امدادگرها به شدت افزایش یافته است.
مجری طرح افزود: همین طور کاربر می تواند نزدیکترین تعمیرگاه ها را مشاهده کند و باتوجه به امتیازی که دیگر کاربرها به آن تعمیرگاه داده اند و نظرات ثبت شده برای آن تعمیرکار، تعمیرگاه مدنظر خودرا انتخاب کنند. همین طور خدمات آموزشی برای رانندگان در نظر گرفته شده است که خودرو خودرا بهتر بشناسند و از آنها بهتر نگهداری کنند.




منبع:

1399/11/26
23:17:55
0.0 / پنج
977
تگهای خبر: آموزش , بازار , تعمیر , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۴
سیمان سیمان